27 Nisan 2015 Pazartesi

esenyurt kombi servisi

gecen hafta kombim arıza yaptı okadar kombi servisi telefonu buldum arıyorum adamlar işlerimiz yogun bir haftadan önce gelemeyiz diyorlar arkadaşım evde çocuk var daha yeni üç günlük diyorum adam bana ne  çocuk yapmasaydın diyor bu nedir böyle yaa arkadaş kombim arızalı diyorum adamlar babane diyor bende geçtim internetin başına yazdım esenyurt kombi servis diye okadar çok site çıktıki baktım en sonunda aradım birini esenyurt kombi servisi mi dedim evet buyrun dediler bende durumu anlattım bakın yeni çocugum oldu ısınacak kombiden başka hiç bir şey yok dedim tamam adresi verin en kısa zamanda arkadaşları gönderecegiz dediler saolsunlar aradan 24 saat geçmeden hatta birkaç sonra esenyurt kombi servisi gelip kombimdeki arızayı giderip çıkıp ğittiler  bu servisi herkeze tavsiye ederim çışın ortasında servise gelmeyen servisler de yaz aylarında işleri olmadıgı zaman hergün arayıp kombinizin bakımını yapmaya gelelim deyip duruyorlar böyle bir saçmalık yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder